انتشار کتاب الگوی فقاهت و فضیلت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از انتشار کتاب «الگوی فقاهت و فضیلت» خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد نورموسوی با اشاره به انتشار کتابی با عنوان الگوی فقاهت و فضیلت اظهار کرد: این کتاب در حال چاپ است و به مناسبت نهمین سالگرد آیت‌الله فاضل لنکرانی منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب چکیده‌ای از مصاحبه‌ها را در بر می‌گیرد، ابعاد مختلف زندگی در قالب خاطرات از دوران کودکی تا زمان رحلت آیت‌الله فاضل لنکرانی در این کتاب ذکر شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) عنوان کرد: مطالبی از نزدیکان، آشنایان، مردم، شخصیت‌های بزرگ و مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه نیز جمع‌آوری و در کتاب مطرح شده است.

وی با اشاره به مطالب دیگر مطرح شده در این کتاب گفت: خدمات آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز در این کتاب ذکر شده که می‌تواند به عنوان الگو مفید باشد تا جوانان و مردم با آگاهی از این شخصیت‌ها الگوبرداری کنند.

نورموسوی یادآور شد: این کتاب اشاره‌ای به درس‌هایی از زندگی حضرت زهرا(س) دارد، زیرا آیت‌الله فاضل لنکرانی علاقه خاصی به این بانوی بزرگوار داشتند، در این کتاب زندگی‌نامه این مرجع وارسته نیز مطرح شده و در مبحثی دیگر مطالبی از آیت‌الله فاضل لنکرانی از دیدگاه بزرگان، یاران، شاگردان و نزدیکان تبیین می‌شود.

وی با اشاره به عکس‌هایی از دوران نوجوانی آیت‌الله فاضل لنکرانی گفت: تاکنون نزدیک به 10 هزار عکس از این مرجع جمع‌آوری شده است، 94 عکس راهپیمایی ایشان در سال 57، تبعید و... در این کتاب آورده شده است و این عکس‌ها هنوز در هیچ مکانی منتشر نشده است.

مدیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله فاضل لنکرانی یادآور شد: کتاب «الگوی فقاهت و فضیلت» در 300 صفحه تالیف شده که پس از چاپ در اختیار مساجد مهم قرار می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار