شکوفایی کشور با همدلی مردم و دولت

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: اتحاد و همدلی مردم و دولتمردان موجبات رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 05 April 2015

به گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، جانشین فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پیشوا با عباس ملکوتی‌خواه فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندار شهرستان پیشوا در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی سراسر برکت و سلامتی برای همه ملت ایران باشد و از خداوند متعال برای یکایک شما سالی خوش همراه با توفیقات فراوان آرزومندم.

عباس ملکوتی‌خواه گفت: امنیت شهروندان که در راس تمام مسائل و خواسته‌های آنهاست، در دستان شماست و به همین جهت وظیفه شما بسیار سنگین و خطیر است.

وی در ارتباط با نامگذاری سال جدید افزود: اتحاد و همدلی مردم و دولتمردان موجبات رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور را فراهم خواهد آورد و اعتماد دولت به مردم و پشتیبانی ملت از دولت، آینده باشکوهی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری کرد که حرکتی بسیار هوشمندانه است و همه باید به همدیگر کمک کنند تا بتوانیم به وظایف خود در قبال مردم عمل کرده و همگام با مردم برای سربلندی کشورمان گام برداریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا در پایان این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و استقرار اکیپ‌های نوروزی انتظامی در مناطق مختلف شهر و روستاها برای رفاه حال شهروندان ارائه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار