ضرورت تشکیل جلسه اضطراری شورای مسکن در البرز

کد خبر: ۱۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 29 February 2016

تشکیل جلسه اضطراری شورای مسکن استان البرز با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در این استان مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست شورای مسکن استان البرز با هدف بررسی مشکلات مسکن مهر در این استان با حضور احمد اصغری‌مهرآبادی و همچنین سیدحمید طهایی استاندار البرز برگزار گردید.

در این جلسه شهرداران شهرهای مختلف استان البرز و پیمانکاران مسکن مهر حضور داشتند.

احمد اصغری‌مهرآبادی در نشست فوق طی سخنانی اظهار داشت: در زمان آغاز اجرای طرح احداث مسکن مهر در مجموع احداث 2 میلیون و 216 هزار پروژه به تصویب رسید و احداث آنها آغاز شد.

وی افزود: از این تعداد تاکنون بیش از یک میلیون و 875 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هدف دولت این است که تا پایان سال 95 به طور کامل تکلیف واحدهای مسکن مهر را مشخص کند و برای این منظور تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

اصغری تصریح کرد: البته معتقدیم که کارکارشناسی لازم برای احداث و اجرای این پروژه‌ها انجام نشده و همین امر هزینه‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است.

وی گفت: با این وجود دولت در تلاش است تا پایان سال 95 به طور کامل تکلیف 350 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده را روشن و با تکمیل این پروژه‌ها، واحدهای باقی‌مانده را به متقاضیان تحویل دهد.

قائم‌‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت در 2 سال اخیر تلاش ویژه‌ای در این راه انجام داد و تنها در این مدت بیش از 700 هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

اصغری افزود: در روزهای باقی‌مانده سال جاری نیز حدود 25 هزار واحد دیگر به مردم تحویل داده می‌شود که این آمار نشان می‌دهد، دولت علیرغم سختی‌های بسیار، طرح مسکن مهر را با جدیت دنبال کرده است.

همچنین در این نشست مقرر شد که با توجه به انتقادهای متقاضیان مسکن مهر، صبح فردا جلسه اضطراری کمیته مسکن به ریاست معاون استاندار برگزار و طرح‌هایی را برای رفع دغدغه‌های مردم و همچنین پیمانکاران بررسی و به اطلاع استانداری برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار