بیانیه سیّد فتاح حسینی خطاب به مردم ارومیه و نادر قاضی پور

آقای قاضی پور ؛ از تاریخ انتخاب ، شما نماینده ارومیه ، استان آذربایجانغربی و بطور کلی نماینده هشتاد میلیون جمعیت کشور اسلامی ایران می باشید.
کد خبر: ۱۹۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 02 March 2016


سید فتاح
آقای قاضی پور ؛ از تاریخ انتخاب ، شما نماینده ارومیه ، استان آذربایجانغربی و بطور کلی نماینده هشتاد میلیون جمعیت کشور اسلامی ایران می باشید.

سید فتاح حسینی مدیرعامل موسسه اندیشه سبز احسان با پیشینه سیاسی قوی در استان و یکی از چهره های تاثیرگذار کرد منطقه و با جایگاه و پایگاه اجتماعی مطلوب داوطلب دور دهم مردم ارومیه که از ادامه فعالیت بازماند در بیانیه ای که بر روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در این سایت بازنشر می شود ؛ خطاب به مردم فهیم و بزرگوار شهرستان ارومیه و نماینده منتخب در مرحله اول  آورده است ؛

با عرض سلام و ارادت بی پایان و آرزوی صحت و سلامتی و تمنی عزّت و کرامت دنیا و آخرت .قطعا برگزاری موفقیت آمیز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ در راستای فرمان مقام معظّم رهبری با تعبیر همدلی و همزبانی ملت شریف و بزرگوار ایران نشانه بلوغ سیاسی و عزّم و اراده ملی و توانمندی مدیریت در سلامت انتخابات و تضّمین بقاء نظام جمهوری اسلامی و بازسازی و تقویت جایگاه پر افتخار ملت و کشور اسلامی ایران در جهان می باشد این پیروزی عظّیم را به رهبری و ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید از صمّیم قلب تبریک عرض می نمایم .

  از بارگاه حق تعالی تمنی سرفرازی با عزّت ملت و کشور و وحدت و برادری بین همه ملیّت ها و قومیّت ها و رفاه و رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی را دارم . ضمن تبریک پیروزی به آقای نادر قاضی پور امیدوارم انتخابات  مرحله دوم نیز همراه  با اجرای قانون و مقررات جاری و نظارت عادلانه و بدور از هرگونه تفرقه افکنی بر اساس اراده مردمی در جهت انتخاب اصلح توانمند باشد .

جناب آقای قاضی پور ؛ از تاریخ انتخاب ، شما نماینده ارومیه ، استان آذربایجانغربی و بطور کلی نماینده هشتاد میلیون جمعیت کشور اسلامی ایران می باشید . بنابراین آنهایی که بآنجانب رای داده اند و آنهایکه رای نداده اند همه آنها و جمعیت هشتاد میلیونی ایران اسلامی موکلان بلاقید و شرط شرعی و قانونی شما محسوب میشوند و در برابر همه آنها  وکیل و مسئولیت یکسان دارید.

 بایستی امانتداری امین ، معتمد و آگاه بدور از هر گونه تعصّب ملیّتی و قومیّتی و جناحی باشید ؛ ان شاالله. با یاد آوری اصل شصت و هفتم قانون  اساسی حضرتعالی در برابر قرآن مجید و خداوند قادر متعال سوگند یاد کرده اید و با اتیان سوگند خواهید گفت ” تا با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهّد می نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم ، ودیعه ای را که ملت به من سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم ودر انجام وظایف وکالت ، امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم ، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته ها ونوشته ها و اظهار نظرها ، استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنها را مدّنظر داشته باشم ". اگر خدای ناکرده برخلاف این سوگند و بطور کلی اصل شصت و هفتم قانون اساسی و مفاد قانون اساسی عملی و اقدامی انجام گیرد و یا خدای ناکرده حتی خلاف آن از ذهنتان هم خطور کند بدون شک  در این دنیا و آن دنیا پاسخگو خواهید بود.

 امیدوارم که با همکاری و همراهی آنجناب و هیات های اجرایی و نظارتی استان و بطور کلی مدیریت توانمند استان و کشور مرحله دوم انتخابات که آبرو حیثیت دینی و ملی و نظام محسوب می گردد با آرامش و همراه با  اجرای عدات برگذار گردد تا برگ زرین دیگری بر تاریخ همدلی و همزبانی و وحدت و برادری در این استان و کشور افزوده شود.

ان شاالله…

در پایان با یاد آوری این مهم که در دوره چهارم انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۴۵ روز نمایندگی  در مجلس شورای اسلامی فراموش نخواهد شد قضاوت بعدی را به مردم متّدین و آگاه و شجاع و دردمند شهرستان ارومیه می سپارم  .

 سیّد فتاح حسینی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
یاشاسین قاضی پور
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار