دولت مصمم به تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر است

کد خبر: ۱۹۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 March 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: دولت برای تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر و تکمیل این طرح مصمم است.

هیربد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مسائلی که از دولت گذشته به دولت فعلی رسید، مربوط به پروژه مسکن مهر است.

وی افزود: در این طرح بسیاری از مردم برای خانه‌دار شدن اقدام کردند و امید و آرزوی بسیاری به طرح مسکن مهر داشتند تا بتوانند بعد از سال‌ها سرپناهی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: دولت فعلی در شرایطی از مردم رای اعتماد گرفت که پروژه‌های مسکن مهر در بسیاری از مناطق کشور از جمله استان البرز تعیین تکلیف نشده بود و هم پیمانکاران و هم متقاضیان با مشکلاتی روبه‌رو بوده و هستند.

معصومی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان به تحقق و نهایی شدن این طرح امید بسته بودند و علی‌رغم مشکلات بسیاری که در سر راه پیمانکاران قرار داشته و دارد، دولت مصمم است که پروژه مسکن مهر را حداکثر تا پایان سال 95 به طور نهایی و قطعی تعیین تکلیف کند.

وی بیان داشت: متاسفانه اجرای طرح فوق در بسیاری از مناطق کشور به ویژه در استان البرز با کارشناسی همراه نبود و همین امر یکی از دلایل اصلی کندی اجرای آن است و هم پیمانکاران و هم متقضایان و همچنین مدیریت شهری نقطه‌نظراتی دارند که باید به آنها توجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: علی‌رغم مشکلات مالی دولت از جمله مسائل مربوط به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی، دولت نگاه ویژه‌ای به این طرح دارد.

معصومی افزود: به عنوان نمونه تنها در استان البرز طی دو سال اخیر بیش از 110 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در این استان تخصیص یافته است.

معصومی ادامه داد: استانداری البرز تاکنون ده‌ها جلسه تخصصی و کارشناسی در این زمینه برگزار کرده و در روزهای اخیر نیز شاهد حضور مسئولان ملی به البرز برای پیگیری این پروژه‌ها بودیم و مقرر شد که معاونت عمرانی استانداری جلسات اضطراری تشکیل داده و با رفع موانع کار، هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن مهر در البرز تکمیل و نهایی شود.

وی در پایان گفت: به طور قطع تا پایان سال 95 پرونده مسکن مهر در استان البرز بسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار