فرماندار سوادکوه

افتتاح سامانه دیجیتال در زیراب سوادکوه

فرماندار سوادکوه از افتتاح سامانه دیجیتال در زیراب خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 02 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در افتتاح سامانه دیجیتال زیراب سوادکوه با اشاره به وجود 50 فرستنده صدا و سیما در مازندران، گفت: سه فرستنده صدا و سیما در مناطق اساس، آلاشت و ورسک وجود دارد و با افتتاح سامانه دیجیتال در منطقه سید‌مهدی زیراب شاهد افزایش کیفیت پوشش برنامه‌های صدا و سیما در سوادکوه هستیم.

وی با بیان اینکه حدود 30 درصد از مردم شهرستان سوادکوه با کیفیت نامناسب اقدام به دریافت شبکه‌های مختلف صدا و سیما می‌کنند، افزود: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه عمومی وظیفه سنگینی در آموزش و ارتقای دانش و آگاهی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی بر عهده دارد.

فرماندار سوادکوه با اشاره به هزینه سنگین ارتقای کیفیت پوشش شبکه‌های تلویزیونی و ضرورت ارتقای آن، خاطر‌نشان کرد: نگاه ویژه مسئولان صدا و سیما به شهرستان سوادکوه با توجه به شرایط جغرافیایی و طبیعی شهرستان مورد انتظار است.

توحیدی‌مقدم در پاسخ موانع پخش مستقیم از سوادکوه در شبکه‌های تلویزیونی، گفت: فرمانداری شهرستان سوادکوه آمادگی لازم برای حمایت از طرح‌های صدا و سیما برای تسهیل در ایجاد بستر‌های لازم پخش مستقیم برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی و بومی و محلی را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار