120 نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان شناسایی می شود

رئیس پلیس راه استان زنجان از شناسایی بیش از 120 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: این نقاط بر جسب اولویت بندی انجام شده اصلاح می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 05 March 2016
علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با فارس در زنجان با عادی توصیف کردن تردد در محورهای استان زنجان اظهار کرد: هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم بر میزان ترددهای این محورها با توجه به ترانزیتی بودن آن‌ها افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی پلیس راه برای کنترل محورهای استان زنجان در ایام نوروز اضافه کرد: برخی از این محورها نیاز به اصلاحاتی دارند که برای انجام آن‌ها با ارگان‌های مورد نظر هماهنگی شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان عوارضی‌های زنجان - تهران و زنجان - تبریز را از جمله برنامه‌ریزی انجام شده برای اصلاح اعلام و تصریح کرد: تجهیزات ایمنی این عوارضی‌ها از جمله چراغ‌های چشمک‌زن، چراغ‌های چشم‌گربه‌ای و شیارهای لغزنده به لحاظ ایمنی ارتقا می‌یابد.

شیرمحمدی محور تهم- چورزق را از دیگر محورهایی دانست که نسبت به اصلاح آن برنامه‌ریزی شده است.

وی به ریزش سنگ در محور تهم – جورزق اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده با کمک گرفتن از کوهنوردان نسبت به پاکسازی مسیرهایی که ریزش سنگ در آن‌ها زیاد است، اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان از شناسایی بیش از 120 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این نقاط با اولویت بندی انجام شده بهینه سازی می‌شوند.

شیرمحمدی تاکید کرد: محور تهم - چورزق و عوارض‌های زنجان – قزوین و زنجان - تبریز تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اصلاح می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار