70 مددجوی جرائم غیرعمد در مازندران در آستانه آزادی قرار دارند

مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران با بیان اینکه 105 زندانی جرائم غیرعمد برای دریافت وام به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: حدود 70 مددجو با معرفی به بانکها در واپسین روزهای سال 94 در شرف آزادی هستند.
کد خبر: ۱۹۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 06 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدعلی غمگسار افزود: براساس دو لیست مصوب هیات مدیره ستاد دیه استان مازندران 105 مددجوی جرائم غیرعمد و غیرکلاهبردار برای دریافت وام به بانک های عامل معرفی شده اند.


وی مجموع بدهی این تعداد مددجو را 109 میلیارد و 398 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: از این مبلغ بدهی حدود 42 میلیارد ریال با توجه به اعسار مددجو و اخذ گذشت از طلبکاران کم شد.


مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران اظهار داشت: تعداد 69 نفر از 109 نفر از لیست مصوب برای دریافت وام از بانک های عامل اقدام کرده اند که کل مبلغ وام این مددجویان، حدود 26 میلیارد ریال است.


وی عمده مددجویانی که برای دریافت وام اقدام کرده اند را محکومیت های مالی و مهریه عنوان کرد و افزود: سه مورد تصادفی در لیست 105 نفره هستند که اسامی آنان به صندوق تامین تهران برای دریافت وام های بدون بهره ارسال شده است.


به گفته غمگسار، 21 زندانی نیز در ایام دهه فجر با شش میلیارد ریال بدهی و با پذیرش درخواست اعسار، گذشت طلبکاران و کمک های بلاعوض ستاد دیه آزاد شده اند.


677 زندانی جرایم غیرعمد در ندامتگاههای مازندران به سر می برند و 370 نفر از این تعداد دارای محکومیت مالی هستند.


مهریه ، تصادف رانندگی منجر به فوت و جرح ، نفقه ، جرائم شبه عمد و حوادث کارگاهی از دیگر جرایم غیرعمد این زندانیان می باشد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار