عضو مجلس خبرگان رهبری

تجهیزات بیمارستانی در مراکز درمانی مازندران نوسازی شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ارتقا سرانه بهداشت و درمان استان از سوی دولت گفت: خدمات بیمارستانی در مراکز درمانی مازندران نوسازی شود.
کد خبر: ۱۹۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 09 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت مازندران در مدت کوتاه سپری شده از عمر خود, منشا خدمات و آثار پرخیر و برکتی برای نظام سلامت و مردم مازندران بوده است.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و مساعی این مجمع امکانات و تجهیزات به روز مانند pet scan وارد استان شود تا دیگر مردم استان نیازی به اعزام به تهران جهت دریافت اینگونه خدمات نداشته باشند.

رئیس هیئت امنا مجمع خیرین سلامت مازندران گفت: همه کارها نمی تواند بر دوش دولت باشد و از این باب در بسیاری از امور مردم ورود پیدا کرده و تجربه نشان داده هر کجا مردم وارد شدند موفقیت حاصل شد که نمونه بارز کارهای مردمی ، حضور چشمگیر و با صلابت مردم شریف در جنگ تحمیلی 8 ساله می باشد.

فرزاد گوهردهی, مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران نیز از آمادگی مجمع در جهت انجام و تکمیل پروژه‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و افزود:  بنا داریم در سال 95 با همت خیرین, تعدادی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در استان احداث کنیم.

در پایان این دیدار اعضا هیئت مدیره مجمع در حضور آیت الله طبرسی، رئیس، نائب رئیس و خزانه دار و مدیرعامل مجمع را برگزیدند که به ترتیب  موسی وفاییان به‌عنوان رئیس هیات مدیره، فرهنگ بابامحمودی نائب رئیس، جواد عاشقان خزانه دار و فرزاد گوهردهی مدیرعامل مجمع انتخاب شدند.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار