تکمیل 692 هزار واحد مسکن مهر در دولت فعلی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه دولت یازدهم اقدامات بسیاری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور انجام داده است، عنوان کرد: افزایش سقف تسهیلات تا 30 میلیون تومان و همچنین افزایش مدت زمان بازپرداخت تا 20 سال از جمله اقدامات خوب دولت یازدهم برای طرح مسکن مهر بوده است.
کد خبر: ۱۹۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد اصغری مهرآبادی آئین بهره برداری از چهار هزار و 599 واحد مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، افزود: از مجموع دو میلیون و 216 هزار واحد که کار ساخت آن از ابتدای طرح مسکن مهر در سراسر کشور آغاز شد تا کنون یک میلیون و 880 هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل داده شده و 340 هزار واحد نیمه تمام نیز در حال احداث است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی پرژه های مسکن مهر در کشور تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.
 
مهرآبادی تصریح کرد: طی دو سال و نیم گذشته و در دولت تدبیر و امید تا کنون 692 هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده و نزدیک به 70 میلیون متر مربع در این دولت مسکن مهر احداث شده است.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به مسکن مهر، اظهار داشت: 477 مدرسه برای طرح های مسکن مهر کشور در حال احداث است که 180 مدرسه آن تکمیل و دایر شده و همچنین احداث 432 باب مسجد نیز آغاز شده که 230 باب آن افتتاح شده و ساخت 57 کلانتری نیز در طرح های مسکن مهر آغاز شده که 32 واحد آن تکمیل شده است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه از اختصاص 500 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های آب و برق مسکن مهر کشور خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر 220 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده که به دلیل نبود آب و برق امکان افتتاح آن وجود ندارد و با بودجه ای که دولت اختصاص داده امیدواریم زیرساخت های این واحدها نیز هرچه سریعتر ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار