۲۲۰ هزار واحد مسکن در کشور بدون آب و برق!

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در حال حاضر ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده که به دلیل نبود آب و برق امکان افتتاح آن وجود ندارد.
کد خبر: ۱۹۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد اصغری مهرآبادی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح چهار هزار و ۵۹۹ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان با بیان اینکه دولت یازدهم اقدامات بسیاری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور انجام داده است، عنوان کرد: افزایش سقف تسهیلات تا ۳۰ میلیون تومان و همچنین افزایش مدت زمان بازپرداخت تا ۲۰ سال از جمله اقدامات خوب دولت یازدهم برای طرح مسکن مهر بوده است.
 
وی ادامه داد: از مجموع دو میلیون و ۲۱۶ هزار واحد که کار ساخت آن از ابتدای طرح مسکن مهر در سراسر کشور آغاز شد تا کنون یک میلیون و ۸۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل داده شده و ۳۴۰ هزار واحد نیمه تمام نیز در حال احداث است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی پرژه های مسکن مهر در کشور تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد.
 
مهرآبادی تصریح کرد: طی دو سال و نیم گذشته و در دولت تدبیر و امید تا کنون ۶۹۲ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده و نزدیک به ۷۰ میلیون متر مربع در این دولت مسکن مهر احداث شده است.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به مسکن مهر، اظهار داشت: ۴۷۷ مدرسه برای طرح های مسکن مهر کشور در حال احداث است که ۱۸۰ مدرسه آن تکمیل و دایر شده و همچنین احداث ۴۳۲ باب مسجد نیز آغاز شده که ۲۳۰ باب آن افتتاح شده و ساخت ۵۷ کلانتری نیز در طرح های مسکن مهر آغاز شده که ۳۲ واحد آن تکمیل شده است.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های آب و برق مسکن مهر کشور خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح شده که به دلیل نبود آب و برق امکان افتتاح آن وجود ندارد و با بودجه ای که دولت اختصاص داده امیدواریم زیرساخت های این واحدها نیز هرچه سریعتر ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار