137 هزارمازندرانی سبد حمایت غذایی دریافت کردند

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت :137 هزار مازندرانی مشمول طرح سبد حمایت غذایی ویژه نوروز ، کالاهای موردنظرشان را دریافت کردند .
کد خبر: ۱۹۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، کامران اصغری افزود : این افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند که از این خدمات دولت برخوردار شدند . 


وی ادامه داد : توزیع سبد کالای حمایت غذایی از ابتدای اسفندماه در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، شهروند، سپه ، امکان و فرهنگیان انجام شد و هم اکنون تمامی مشمولان این سبد کالایی را دریافت کردند .


به گفته مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران برنج ، روغن و کنسرو های خوراکی ازجمله کالاهایی بود که در سبد کالای حمایت غذایی قرار داشت .

 
وی ارزش ریالی هر سبد کالای حمایت غذایی را یک میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد . 


افرادی که مستحق دریافت بسته حمایت غذایی دولت هستند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)و سازمان بهزیستی به عنوان مددجویان دائم و موقت اعلام می‎شوند. 


نام این افراد در بانک‎های اطلاعاتی قرار دارد که در کارت‎های بانکی آنان مبلغ تعیین‎ شده شارژ شده و با ارائه کارت بانکی (کارت مشمول دریافت یارانه) به یکی از فروشگاه‎های عامل توزیع سبد حمایت غذایی کالاهای حمایتی را دریافت کردند. 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار