مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل مطرح کرد:

توسعه مشارکت‌ مردمی رویکرد آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رویکرد نظام تعلیم و تربیت در سال جدید با تاکید وزیر آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم است.
کد خبر: ۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 07 April 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، صابر سپهری در جلسه شورای معاونان در آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: در این راستا باید با هماهنگی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان یک کار اساسی و زیربنایی در ایجاد تعامل و ارتباط مؤثرتر بین نهاد خانواده و مدرسه شکل بگیرد به طوریکه اولیا مشارکت‌کننده اصلی در تعلیم و تربیت فرزندانشان باشند.

وی با اشاره به ایام باقی مانده تا امتحانات خردادماه تصریح کرد: کنترل فعالیت‌های آموزشی مدارس و جبران دروس عقب‌ مانده به خصوص دروس دوره متوسطه باید در اولویت کاری معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به پذیرش 21 هزار و 313 نفر از فرهنگیان در قالب هفت هزار و 299 خانوار در 76 مدرسه و 623 کلاس در سطح استان اشاره و از عوامل اسکان نوروزی به دلیل فعالیت شبانه‌روزی قدردانی کرد.

سپهری با تاکید بر پیگیری سیاست‌های پنج‌گانه وزیر بر ساماندهی نیروها، تمهید مقدمات در مورد نقل و انتقال فرهنگیان، توجه به دروس همکاران بازنشسته پیش از موعد، حفظ و نگهداری و صرفه‌جویی در بیت‌المال، تکریم ارباب رجوع و رعایت احترام و حریم یکدیگر تاکید کرد.

وی بر توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان جدی‌ترین سیاست وزیر در سال‌جاری اشاره کرده و بر اهتمام ویژه جهت برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم برای اجرای طرح پروژه مهر برای سال تحصیلی 95 ـ 94 تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل چهار عامل کیفیت تدریس معلمان، مدیریت شایسته و توانمند مدارس، مشارکت خانواده‌ها و تلاش مشاوران مدارس را در زمینه آموزشی و پرورشی مؤثر قلمداد کرده و کارکرد این عناصر را در ارتقا وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان استان مهم دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار