اعلام نرخ و ظرفیت مراکز اقامتی در اردبیل

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: نرخ و ظرفیت مراکز اقامتی استان اردبیل اطلاع‌رسانی شده و به نسبت بسیاری از استان‌ها اردبیل به لحاظ تعداد مراکز وضعیت مطلوبی دارد.
کد خبر: ۲۰۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 22 March 2016

قادر تقی زاده در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه ظرفیت مهمان‌پذیرهای استان چهار هزار و ۶۴۹ نفر است، افزود: محدوده نرخ مهمان‌پذیرها یک تخته از ۲۳۰ هزار تا ۲۷۰ هزار ریال، دو تخته از ۳۲۵ هزار تا ۳۶۰ هزار ریال، سه تخته از ۳۹۰ هزار تا ۴۳۵ هزار ریال، چهار تخته از ۴۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال و پنج تخته از ۴۸۰ هزار تا ۵۴۰ هزار ریال انتخاب شده است.

وی افزود: در بخش واحدهای آپارتمانی مهمان‌پذیر نرخ مصوب برای یک‌خوابه چهارتخته از یک میلیون و ۶۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و برای دو خوابه شش تخته از یک میلیون و ۳۹۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۷۲۵ هزار ریال پیش‌بینی شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان ظرفیت هتل‌های استان را دو هزار و ۳۱۱ نفر برشمرد و اضافه کرد: برای هتل‌های یک تخته از ۴۸۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۴۶۰ هزار ریال، برای دو تخته از ۶۳۵ هزار ریال تا دو میلیون و ۲۰ هزار ریال، برای تخت اضافه از ۱۳۰ هزار ریال تا ۴۷۰ هزار ریال و برای سراچه آپارتمان‌ها از دو میلیون و ۲۲۰ هزار ریال تا سه میلیون و ۲۵۰ هزار ریال نرخ‌گذاری شده است.

تقی زاده ظرفیت هتل کاشانه‌های استان را پنج هزار و ۵۵ نفر برشمرد و تصریح کرد: هتل‌آپارتمان یک‌خوابه از یک میلیون و ۴۲۰ هزار ریال تا دو میلیون و ۱۸۵ هزار ریال، دو خوابه از یک میلیون و ۸۱۵ هزار ریال تا سه میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال، سه‌خوابه چهار میلیون و ۳ هزار ریال و تخت اضافه از ۳۱۸ هزار تا ۳۳۵ هزار ریال نرخ‌گذاری شده است.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان نرخ‌های مصوب جهت رفاه حال گردشگران و مسافران به شکلی انتخاب شده که مورد استقبال قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر مراکز اقامتی ذکر شده خانه مسافر با ظرفیت چهار هزار و ۲۱۲ نفر، کمپ‌های اقامتی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، اسکان آموزش پرورش با ظرفیت ۹ هزار و ۴۲۰ نفر و سایر مراکز اقامتی با ظرفیت ۶۵ نفر آماده‌سازی شده است.

تقی زاده اولویت اول اسکان در مدارس را ویژه فرهنگیان برشمرد و تأکید کرد: برای حمایت از مراکز اقامتی اعلام شده که اسکان غیرفرهنگی تنها زمانی در مدارس انجام شود که ظرفیت مراکز اقامتی تکمیل شده باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار