پذیرایی ازمیهمانان نوروزی اردبیل باغذاهای محلی

شهردار اردبیل از پذیرایی از میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر اردبیل با غذاهای محلی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 24 March 2016

حمید لطف اللهیان روز چهارشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت:
برپایی نمازهای نوروزی در میادین ، پارک ها و مبادی ورودی شهر ، برپایی بازار روز در برخی از نقاط شهر و برپایی چادرهای عرضه میوه شب عید از جمله برنامه های فرهنگی شهرداری در عید امسال است.
او افزود: قبل از عید سنت دیرینه خانه تکانی شهری برای آماده سازی شهر برای استقبال از گردشگران نوروزی از جمله رنگ آمیزی جداول شهری و نرده ها ، لکه گیری و مرمت آسفالت سطح معابر ، گلکاری میادین و پارک ها با گل های بهاری ، چراغانی و تعویض پرچم های پل های رو گذر سطح شهر ، پاکسازی و مرمت و بهسازی سرویس های بهداشتی در شهر اردبیل انجام شد.
او همچنین از جمله برنامه ها و جشنواره های تدارک دیده شده در ایام نوروز را برگزاری جشنواره سبزه و تخم مرغ ، نخستین جشنواره تزئین سفره هفت سین با حضور هنرمندان کشوری و برگزاری آیین سواوستی در چهارشنبه آخر سال ذکر و اظهار کرد: 11سفره هفت سین در مبادی ورودی شهر و برخی از میادین درون شهر به مناسبت فرارسیدن نوروز 95 چیده شد.
او گفت: تور اردبیل گردی با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف معرفی و آشناسازی گردشگران با جاذبه های تاریخی و گردشگری اردبیل به صورت رایگان برپا شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، وی توزیع کیسه زباله در مبادی ورودی شهر ، نصب بنر و تراکت در پایگاه های سی ان جی و تاکسی های درون شهری
سازمان تاکسیرانی و آماده سازی 49 باب سرویس بهداشتی ثابت و موقت را از دیگر اقدامات شهرداری اردبیل برای استقبال از گردشگران نوروزی برشمرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار