عمان میزبان دیدار ذوب آهن و نماینده عربستان در باشگاه های آسیا

عمان میزبان تیم های ایرانی شد/روزنامه الریاض:هنوز دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان درخواست خود را به AFC نفرستادند

فدراسیون فوتبال عمان به طور رسمی موافقت خود را با درخواست فدراسیون و باشگاههای ایران برای میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های عربستانی را پذیرفت.
کد خبر: ۲۰۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 31 March 2016
به گزارش تابناک تبریز، پس از تنش های به وجود آمده سیاسی میان عربستان و ایران کنفدارسیون فوتبال آسیا چاره ای نداشت جزء برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف که ایرانی ها با تردیدهای فراوان در نهایت عمان را برای میزبانی انتخاب و به afc معرفی کردند که با ابراز تمایل فدراسیون فوتبال عمان مقرر شد ورزشگاه اختصاصی باشگاه السیب میزبان دیدار نمایندگان ایران با رقبای سعودی شان باشد».

نکته جالب در این گزارش به ادعای الرایه برمی گردد جایی که این روزنامه مدعی شد طبق توافق به عمل آمده از گنجایش 14 هزار نفره ورزشگاه 92 درصد سکوها در اختیار تیم های ایرانی و تنها 8 درصد در اختیار طرفداران تیم های سعودی قرار می گیرد تا میزبانی به معنای واقعی برای نمایندگان ایران اعمال شود.

حتی  "مسقط" میزبان دیدار رفت ذوب آهن و النصر رسما اعلام شده است.
 فدراسیون فوتبال در نامه اي به باشگاه ذوب آهن، کشور عمان (ورزشگاه سلطان قابوس) را بعنوان میزبان دیدار رفت اين تیم و النصر عربستان در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا معرفي كرد.

 این دیدار چهارشنبه اول اردیبهشت در شهر مسقط برگزار خواهد شد که تیم ذوب آهن میزبان است.

فدراسیون فوتبال عمان به طور رسمی موافقت خود را با درخواست فدراسیون و باشگاههای ایران برای میزبانی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های عربستانی را پذیرفت.



هنوز دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان درخواست خود را به AFC نفرستادند

البته روزنامه الریاض مدعی شد AFC دیشب موافقت باشگاه ذوب آهن را برای میزبانی عمان از تیم فوتبال این باشگاه دربازی مقابل النصر عربستان به شرط پرداخت مخارج سفر پذیرفته است.
این روزنامه عربستانی در ادامه نوشت: دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان اصفهان هنوز به طور رسمی از AFC درخواست میزبانی عمان را نکردند و نامه ای از این دوباشگاه ایرانی به AFC نرسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار