تلاش راهداران برای بازگشایی محور رودان-بندرعباس ادامه دارد

فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره مسدود شدن کیلومتر ۷۰ باند برگشت آزادراه بندرعباس-رودان به دلیل ریزش کوه از ادامه تلاش راهداران برای بازگشایی این محور خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی مجیدزاده اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به دلیل ریزش کوه به شعاع 50 متر در آزادراه بندرعباس-رودان حدفاصل تونل سرزه در کیلومتر 70 باند برگشت، این محور مسدود شد.

وی در ادامه بیان داشت: پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان با تغییر مسیر و استفاده از باند رفت به مسافت 500متر به صورت دو طرفه تردد انجام می‌شود و هیچ خللی در جابه‌جایی شهروندان وجود ندارد.

سرهنگ مجیدزاده تصریح کرد: تلاش راهداران استان برای بازگشایی مسیر مسدود شده همچنان ادامه دارد و تا ساعاتی دیگر این محور برای تردد شهروندان آزاد می‌شود.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش 29 درصدی تصادفات و مجموع حوادث ترافیکی در استان نسبت به سال گذشته در همین مدت خبر داد و افزود: از آغاز تعطیلات تاکنون تعداد 15 نفر بر اثر حوادث ترافیکی در استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته در همین مدت با کاهش 6 درصدی روبرو هستیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به منع تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در تمام محورهای استان از ساعت 24 امشب سیزدهم فروردین ماه گفت: با متخلفان و رانندگان وانت بارهایی که در قسمت بار اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار