رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه

دهه فجر فرصتی برای انتقال پیام های انقلاب به نسل جوان است

بزرگداشت دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزش ها و پیام های اصیل انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،«احمد جوانمرد»افزود: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف نسل امروز را با آرمان ها و اهداف شهدا در دوران انقلاب آشنا کنیم.
کد خبر: ۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 01 February 2015

وی ادامه داد: دشمن می خواهد اهداف و آرمان های انقلاب را خدشه دار کند لذا باید نسل امروز را با اهداف انقلاب مأنوس کرده و آنان را بر حفظ این آرمان ها موظف کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه اظهار کرد: مردم در دوران انقلاب با ولایت مداری و جانفشانی ها در برابر قدرت زورگویان ایستادند و رژیم شاه را مجبور به شکست کردند.

وی با اشاره به اینکه تبیین این ارزش ها موجب تقویت روحیه رشادت و شهادت طلبی در بین جوانان می شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیاری است که باید حفظ و به نسل های آینده انتقال داده شود.

به گفته وی، دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که با اتکاء به خداوند متعال و تحت رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم با بصیرت و ولایت مدار، نظام پوشالی شاهنشاهی از بین برده شد.

جوانمرد افزود: برنامه های دهه فجر امسال باید باشکوه تر از گذشته برگزار و خدمات مختلف نظام در بیش از سه دهه به نسل جوان منتقل شود.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کانونهای فرهنگی مساجد، برپایی دو نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر، ویژه برنامه یک شب یک مسجد، کارگاه ادبی، همایش خوشنویسی کاتبان فجر و نمایشگاه فرهنگی هنری فجر( کاریکاتور،صنایع دستی، پوستر ، روز شمار انقلاب) را به عنوان بخشی از برنامه های پیش بینی شده در این ایام عنوان کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار