بارش باران در قم تا اواسط هفته تداوم دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت:طبق گزارش هواشناسی بارش باران در قم تا اواسط این هفته ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 16 April 2016
به گزارش تابناک قم، محمد جواد ترابیان با اشاره به وضعیت جوی این هفته در قم عنوان کرد:هوای قم امروز ابری است که تا عصر با افزایش ابر مواجه هستیم و دمای هوای قم نیز در کمترین و بالاترین درجه 10 و 25 درجه سانتی گراد است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد:همچنین برای عصر امروز وزش شدید باد به همراه رگبار پراکنده پیش بینی می شود در این راستا سرعت وزش باد در روز شنبه 50 تا 70 کیلومتر غربی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فردا نیز هوای قم ابری خواهد بود که در عصر بر میزان ابرها افزوده خواهد شد همچنین برای فردا عصر رگبار و رعد و برق گزارش می شود ضمن اینکه با کاهش دمای هوا فردا 21 درجه سانتی گراد بالاترین دمای هوای قم است.

ترابیان اظهار کرد: فردا وزش باد 20 تا 50 کیلومتر با جهت غربی است که در روز دوشنبه نیز سرعت وزش باد به همین میزان گزارش می شود همچنین برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز افزایش ابر و رعد و برق و رگبار پیش بینی شده است.

وی در رابطه با میزان بارش باران در 48 ساعت گذشته گفت: بالاترین میزان بارش باران در سالاریه قم به مقدار 4/20 میلی لیتر گزارش شد همچنین جعفریه با 4/18 میلی لیتر دومین منطقه به لحاظ میزان بالای بارش باران است.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: میزان بارش باران در دستجرد 5/8 میلی لیتر، سلفچگان و جمکران با 4/6 میلی لیتر،شکوهیه 6/5 میلی لیتر، کهک 2/4 میلی لیتر و کوه سفید 4 میلی لیتر به ثبت رسیده است و کمترین میزان بارش در قم نیز 2 میلی لیتر در یکی از نقاط قم به ثبت رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار