اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران حاجی‌آبادی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان حاجی‌آباد از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 18 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرسول رسول‌زاده بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی تاکید کرد و گفت: هر ساله از سوی رسانه‌ها شاهد تصاویر دلخراش تصادفات هستیم که دیدن این صحنه‌های مرگبار دل هر هموطنی را می‌آزارد و تاکنون خسارت‌های جبران‌ناپذیری متوجه کشور شده است.
 
وی به علل عمده تصادفات درون‌شهری از سوی موتورسواران اشاره کرد و افزود: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت مطمئنه و بی‌توجهی راکبان موتورسیکلت عمده‌ترین مسائلی است که موجب بروز تصادفات می‌شود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در راستای کاهش مرگ و میر و تلفات تصادفات تصریح کرد: بیشترین مرگ‌ومیر موتورسوران ناشی از ضربه سر و عدم استفاده کلاه ایمنی است، لذا باید فرهنگ صحیح استفاده از کلاه ایمنی ترویج پیدا کند و تاکنون بیش از 50 کلاه به منظور تشویق موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی اهدا شده است.
 
رسول‌زاده خاطرنشان کرد: موتورسیکلت وسیله‌ای است که ایمنی کمتری نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد و با کوچک‌ترین تصادف ممکن است راکب دچار مرگ مغزی، فوتی و ... شود، لذا استفاده صحیح از کلاه ایمنی در صورت تصادف می‌تواند درصد بالایی از صدمات را کاهش دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار