جمع‌آوری معتادان پر خطر در یزد

کد خبر: ۲۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 18 April 2016
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۱۵ معتاد پرخطر و تابلو خبر داد و گفت: این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند .
سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و درخواستهای مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر را در شهرستان یزد در سال جدید اجرا کرد.

نصیری با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: در راستای اجرای این طرح 115 معتاد تابلو و پرخطر جمع‌آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرحهای مشابه همچنان تداوم دارد.

وی با تاکید بر اهمیت جلوگیری از مشکلات ناشی از معتادان و مواد مخدر در جامعه افزود: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری انجام شود.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: اقدامات نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر، پاکسازی شهرها و همچنین درمان اعتیاد ادامه داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار