سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد

کاهش 30 درصد صدور پروانه ساختمانی در قم

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم از کاهش 30 درصدی صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 22 April 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در استان قم، روند اعطای پروانه های ساختمانی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: وضعیت ساخت و ساز در شهر قم به تبع دیگر کلانشهرهای کشور و در پی رکود اقتصادی، کاهش داشته و به همین دلیل بخشی از درآمدهای شهرها نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای بیش از 2 میلیون و 200 هزار مترمربع ساختمان پروانه صادر شده است، افزود: بعد از سال 92 که درصد افزایش صدور پروانه ساختمانی را داشتیم و آمار صدور پروانه به 2 میلیون و 400 هزار مترمربع رسید، شاهد کاهش این آمار در شهر قم هستیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم صدور یک میلیون و 600 هزار مترمربع پروانه ساختمانی در سال 93 را مورد توجه قرار داد و گفت: آمار صدور پروانه ساختمانی شهر قم در سال 94 کاهش زیادی داشته و به یک میلیون و 300 هزار مترمربع رسیده است.

وی با تاکید بر کاهش 30 درصد صدور پروانه ساختمانی در شهر قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه قم از نظر صدور پروانه ساختمانی از وضعیت مناسب‌تری نسبت به سایر کلانشهرهای کشور برخوردار است.

جانقربان درآمدهای حاصل از صدور پروانه ساختمانی در شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: با وجود کاهش صدور پروانه در سال 94، اما درآمد حاصل از آن و همچنین ساخت و ساز در شهر قم در این سال افزایش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار