برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در این دانشگاه در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 25 April 2016
مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در این دانشگاه در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش فارس،عباس ربیعی با اشاره به اینکه همه ساله مراسم معنوی انس با قرآن در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این محفل با حضور حافظان و قاریان برجسته با رویکرد آشنایی بیشتر دانشجویان با مفاهیم و آیات نورانی قرآن برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم محفل بزرگ انس با قرآن در دانشگاه ملایر خبر داد و افزود: این مراسم با حضور حافظ برجسته قرآن کشور حجت‌الاسلام «محمد حسین طباطبایی (علم‌الهدی)» برگزار خواهد شد.

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر گفت: این مراسم با حضور دانشجویان و جوانان مشتاق قرآن، ساعت 15 روز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در تالار حافظ دانشکده هنر و معماری دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

وی از حضور یک جوان نقاش تازه مسلمان آرژانتینی به نام «آگستون زوالیوس‌» در این مراسم خبر داد که به تازگی نام خود را به «خلیل» تغییر داده و تصریح کرد: برگزاری تواشیح با حضور یک گروه از استان و تلاوت قرآن و ... از دیگر برنامه‌های این محفل انس در ملایر است.

ربیعی با بیان اینکه معمولاً در طول سال دو محفل بزرگ انس با قرآن در ابن دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: نخستین محفل انس با قرآن سال تحصیلی جاری این دانشگاه نیز با حضور قاری برجسته کشوری غلامرضا فارسی در 9 دی‌ماه برگزار شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز شاهد حضور «حامد شاکرنژاد» قاری برجسته و «حنانه خلفی» حافظ خردسال کشور در محفل انس با قرآن در این دانشگاه بودیم.

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر در ادامه به سایر برنامه‌های قرآنی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات قرآنی، تلاوت و مفاهیم در خوابگاه‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دانشجویان یادآور شد: این مسابقات در مرحله شهرستانی برگزار شده و منتخبان برای مرحله منطقه‌ای اعزام می‌شوند.

ربیعی خاطرنشان کرد: سهمیه کشوری این دانشگاه در مسابقات قرآنی در سال جاری 12 نفر است که دانشجویان ملایر در سال گذشته توانستند به صورت تیمی مقام دوم این مسابقات را در غرب کشور کسب کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار