سرپرست استانداری مرکزی:

انتخاب و اعلام پروژه‌های شاخص سال ۹۴ در استان مرکزی

سرپرست استانداری مرکزی گفت: با توجه به وضعیت بودجه دستگاه‎های اجرایی در استان مرکزی چند پروژه شاخص برای انجام در سال ۹۴ در نظر گیرند.
کد خبر: ۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 12 April 2015

شکرالله حسنبیگی در جلسه شورای برنامه‏ ریزی و توسعه استان اظهار داشت: باید در سال 94 همانند سال 93 با روحیه و مدیریتی جهادی کارها را دنبال کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مدیریت جهادی مختص به یک برهه از زمان  نیست و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی افزود: امسال که به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده وظیفه همه مسئولان سنگینتر است چرا که باید قدر این مردم را بدانیم و با همه توان و برنامه ریزی خدمات بهتر و شایستهتری به مردم ارائه کنیم.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: همه مکلفید با کار و تلاش وظیفه خود را نسبت به مردم انجام داده و اینطور نباشد که خدمت رسانی به مردم فقط در مواقعی باشد که به حضور آنها احتیاج داریم.

حسن بیگی با اشاره به مذاکرات 1+5 گفت: اگر پایداری و حمایت مردم از مذاکرات نبود 5+1 به راحتی به خواستههای جمهوری اسلامی تن نمیداد، ما به عنوان نمایندگان دولت باید با کار و تلاش و با اجرای تکریم ارباب رجوع سهم خود را از شعار امسال ادا کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاهها و سازمانها برای سال 94 برنامه داشته و برنامه آنها برای ارائه طلب می‌شود، در شورای اداری گذشته مباحث اقتصادی مطرح شد، 5 خواسته مقام معظم رهبری و 3 خواسته رئیس جمهور در برنامه اقتصادی استان مرکزی گنجانده شد، در جلسات شورای اداری آینده برنامههای فرهنگی و سیاسی استان مطرح ‌می‌شوند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: در جلسه آینده شورای توسعه و برنامهریزی استان مرکزی مصوبات سال قبل بررسی میشود تا اگر مصوبهای نیاز به اصلاح دارد و یا اگر اجرایی نشده مشکلاتش بررسی و رفع شود.

حسن بیگی با اشاره به اقدامات شاخص در شهرستان‌ها گفت: با توجه به وضعیت بودجه دستگاههای اجرایی در استان مرکزی چند پروژه شاخص برای انجام در سال 94 در نظر گیرند.

وی افزود: مدیران دستگاههای استانی باید به جد پیگیر تحقق اعتبارات ملی بوده و در این زمینه به جد کوشا باشند، مدیران دستگاههای استانی که عملکرد مناسبی در راستای تحقق اعتبارات داشته باشند مورد تشویق قرار میگیرند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار