بی اخلاقی‌ها کمر ورزش را شکسته است

کد خبر: ۲۱۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: بی‌اخلاقی‌های فضای ورزش مردم را نا امید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز ، مسعود خلیلی امروز دوشنبه (ششم اردیبهشت) در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز با اشاره به این که حفظ اخلاق پایه و اساس ورزش است، افزود: اگر اخلاق نادیده گرفته شود آسیب جدی به ورزش وارد می‌آید.

وی بیان کرد: متاسفانه فضای ورزش کشور مناسب نیست و تهمت‌ها، دروغ‌ها و بی‌اخلاقی کمر ورزش را شکسته است و باعث سرافکندگی آن شده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: ورزش در کنار اخلاق قبال پذیرش است و امیدوارم با بررسی بی‌اخلاقی و برگزاری نشست‌ها و کمک گرفتن از بزرگان ورزش در پی رفع این چالش بزرگ باشیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اتفاقات رخ داده در برگزاری مجمع انتخاباتی یکی از هیات‌های کشور ، گفت: در سال‌های گذشته برای برگزاری مجمع یکی از هیات‌ها اتفاقات بدی رخ داد و افرادی با درگیری و حتی اسلحه منتظر مشخص شدن انتخابات بودند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه سوارکاری درصد بسیار کمی از بی‌اخلاقی‌های موجود در فضای ورزش را دارد، یادآور شد: مهم‌ترین برنامه کاری ما برای استان‌ها و هیات‌های آن حفظ اخلاق است و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌ایم و نسبت به سایر رشته ها از بی‌اخلاقی‌های بسیار کمتری برخوردار هستیم.

ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان البرز برگزار شد و حسن علیزاده با کسب آرای لازم چهار سال دیگر هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار