فعالیت ورزش سوارکاری در مجموعه کارگران البرز آغاز شد

کد خبر: ۲۲۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


رییس هیئت ورزش کارگری استان البرز از فعال شدن دوباره رشته سوارکاری کارگران این استان با همکاری و مشارکت بخش خصوصی پس از وقفه ای چندساله خبرداد.

خلیل عبداللهی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این ورزش در مجموعه امام خمینی (ره )کارگران کرج راه اندازی شده است و تمرکز خود را بر ارائه خدمات به قشر کارگر و خانواده آنها با تسهیلات ویژه قرار داده است.

وی افزود: در بخش سوارکاری خدمات متنوعی در حوزه آموزش ارائه می شود و علاوه بر کارگران عموم مردم نیز می توانند از این خدمات برخوردار شوند.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر استخر مجموعه کارگران نیز با ظرفیت کامل در اختیار کارگران و ورزش دوستان است، گفت: خوشبختانه ورزش کارگران پس از افتی مقطعی در حال حاضر شکل بهتری پیدا کرده است و طیف بیشتری از نیروهای فعال در واحدهای صنعتی و خدماتی به ورزش می پردازند.

رییس هیئت ورزش کارگری استان البرز از فعال شدن ۲۰ انجمن ورزش کارگران در این استان خبرداد و گفت: پس از شکل گیری فدراسیون ورزش های کارگری به سمت تخصصی تر کردن ورزش برای قشر کارگر حرکت کرده ایم و براین اساس ۹۰ درصد رشته های زیر مجموعه فدراسیون در البرز فعال شده است.

وی به برنامه های ورزشی اجرا شده در هفته کارگر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای صنعتی سطح استان و اعزام تیم های کوهنوردی و فوتسال البرز به مسابقات چند جانبه کرمان و خوزستان از مهمترین اقدامات صورت گرفته در هفته کارگر بود.

وی در پایان افزود: با توجه به برگزاری مسابقات المییاد کشوری کارگران در بهمن ماه که حکم انتخابی جهانی را دارد در تلاشیم تیم هایی آماده را تدارک ببینیم و حضوری پررنگ در کاروان اعزامی به المپیاد جهانی کارگران داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار