بارش برف در بیست و چهارمین روز بهار

بارش برف اردبیلی ها را غافلگیر و باغداران را نگران کرد

اما بارش برف از یک سو باعث غافلگیری مردم اردبیل شد که اکثرا پوشاک زمستانی را در کمدها و گنجه های لباس بایگانی کرده بودند و از سوی دیگر باغداران منطقه را از بیم سرمازدگی باغات به شدت نگران کرد.
کد خبر: ۲۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 13 April 2015

به دنبال استمرار سامانه جوی سرد و ناپایدار در آسمان استان طی دیروز و امروز ، سپیده دم صبح امروز شاهد بارش برف در برخی ارتفاعات استان و از جمله اکثر مناطق شهرستان اردبیل بودیم. بارش برف البته از حوالی ساعت 8 صبح امروز قطع شد.

به گزارش تابناک، اگرچه زارعان از بارشهای اخیر خوشحال هستند، اما بارش برف از یک سو باعث غافلگیری مردم اردبیل شد که اکثرا پوشاک زمستانی را در کمدها و گنجه های لباس بایگانی کرده بودند و از سوی دیگر باغداران منطقه را از بیم سرمازدگی باغات به شدت نگران کرد.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان، انتظار می رود با نزدیک تر شدن به ظهر و گرمتر شدن هوا، بارش ها بصورت باران در هوای سرد و نیمه زمستانی حاکم بر منطقه ادامه خواهد داشت و این سامانه تا روز سه شنبه در استان فعال خواهد بود.

پیش بینی می شود دمای برخی مناطق مرکزی استان از جمله ارتفاعات اردبیل، نیر و نمین در 24 ساعت آینده در سردترین ساعات حتی به منفی 3 درجه زیر صفر برسد.

پیش بینی می شود تا صبح سه شنبه آسمان استان ابری و مه آلود و در برخی ساعات توام با بارش باران و رعد و برق باشد.

در 24 ساعت گذشته نیز شهرستانهای گرمی با 19 میلیمتر، بیله سوار با 16 و پارس آباد و مشگین شهر با 12 میلیمتر به ترتیب بیشترین بارش باران را شاهد بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار