۷۲ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

کد خبر: ۲۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 01 May 2016

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: ۷۲ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان سیستان و بلوچستان احداث می‌شود.

عزیزالله درخوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: برای احداث هر کیلومتر راه روستایی در شرایط کوهستانی 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و  در شرایط دشت و بیابان 800 میلیون تومان هزینه می‌شود.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر: مطالعه احداث 72 کیلومتر راه در جنوب استان به اتمام رسید عملیات مطالعه احداث 72 کیلومتر راه روستایی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

وی افزود : این مرحله از عملیات اجرایی مطالعه محور های روستایی در شهرستانهای حوزه استحفاظی از بهمن 94 آغاز ومطالعه محور روستایی دشت سمسور – گوهر کوه به طول 24 کیلومتر که راه ارتباطی بخش بزمان به شهرستان خاش و مرکز استان را تسهیل می‌کند آغاز شده است.

درخوش تصریح کرد: مطالعه  احجام و نقشه های مربوط به طرح هندسی راه روستایی هومیتی – به طول 9 کیلومتر و محور روستایی بزماهی به طول تقریبی 3  کیلومتر در شهرستان ایرانشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: باقیمانده احجام و همچنین مطالعات واریانت مربوط به محور روستایی گنج آباد - کلیری به طول 7 کیلومتر و محور روستایی کجدر – کوهمیتگ – پل سرباز و محور های روستایی راچدر – گروه به طول 3 کیلومتر  و محور اسپکار به طول9 کیلومتر نیاز به احجام و ارائه نقشه جات مربوط مورد تعهد زیرسازی و آسفالت راه های روستایی در شهرستان سرباز است.

درخوش بیان کرد: ابتدای محور روستایی چاهان – زرآباد به طول 12 کیلومتر در شهرستان نیکشهر و همچنین اصلاح گردنه محور تلنگ - شارک به طول 2 کیلومتر در شهرستان قصرقند از دیگر اقدامات شاخص برای احداث محورهای روستایی شهرستانهای جنوب استان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار