ملت ایران،پرچم دارمهدویت وعدالت خواهی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:امروز ایران پرچمدار مهدویت، عدالت خواهی، مبارزه با کفر جهانی، نفاق، تحجر و وهابیت است و اگر ایران نبود الان داعش اثری از اسلام و اسلام خواهی باقی نگذاشته بود.
کد خبر: ۲۳۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 22 May 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:امروز ایران پرچمدار مهدویت، عدالت خواهی، مبارزه با کفر جهانی، نفاق، تحجر و وهابیت است و اگر ایران نبود الان داعش اثری از اسلام و اسلام خواهی باقی نگذاشته بود.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمدنقی لطفی در آیین جشن بزرگ نیمه شعبان در شهر سرابله اظهار کرد: ایران کانون مهدویت است و کشورهای جهان، ایران اسلامی را کانون و مرکز تحرک، پویایی، بالندگی و امید برای اجرای عدالت می شناسند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مقدمه قیام بزرگ حضرت مهدی «عج» است و شادی، شعف و اجتماع بزرگ مهدویت در نیمه شعبان در سراسر ایران باعث بهت و حیرت جهانیان شده است.

حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه مکتب تشییع مکتب پویایی است، یادآور شد: در این مکتب برای آینده و نجات بشر از ظلم و جنایت یک روز روشن و امید، سعادت، برقراری عدالت قائل است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: پیام نیمه شعبان برای همه بشریت اینکه در آینده یکی از تبار پیامبران الهی ظهور می کند و جهان را از ظلم و تاریکی نجات می بخشد.

وی به نقش و جایگاه ایران اسلامی در جهان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: امروز ایران پرچمدار مهدویت، عدالت خواهی، مبارزه با کفر جهانی، نفاق، تحجر و وهابیت است و اگر ایران نبود الان داعش اثری از اسلام و اسلام خواهی باقی نگذاشته بود.

امام جمعه ایلام آشنایی نسل‌های امروز به ویژه جوانان را با فرهنگ ظهور و مهدویت ضروری دانست و خواستار اشاعه فرهنگ مهدویت به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی شد.

حجت الاسلام لطفی به وجود فرهنگ انتظار ظهور در همه ادیان الهی اشاره کرد و افزود: در بعثت تمام پیامبران، خداوند از آنان دو میثاق بشارت خاتم و بشارت آخرین وصی و منجی را گرفته است و دنیا در انتظار ظهور حجت حق است.

وی در ادامه شاخص های انتظار را تقوی، اخلاق، دین مداری، اخلاص، ارزش های دینی و انسانی برشمرد و خواستار حاکمیت این شاخص ها در جوامع اسلامی شد.

امام جمعه ایلام با تشریح شرایط جوامع بشری امروزی و تسلط تحجر، تفرقه و باورهای غلط در کشورهای اسلامی گفت: پیروزی، استمرار و بقای انقلاب اسلامی بواسطه ظل توجهات امام عصر «عج» است و با وجود قرار گرفتن تمام کفر و اجرای دسیسه‌هایی همچون جنگ تحمیلی، ترور، تحریم‌های ظالمانه در 37سال گذشته اما بدلیل حرکت انقلاب اسلامی بر مدار مهدویت و عنایت و توجهات امام زمان (عج) کشور ما در جایگاه عزتمندی، اقتدار و امنیت کامل قرار دارد.

این آیین با حضور استاندار ایلام، ائمه جمعه شهرستان های استان، اقشار مختلف مردم و با اجرای برنامه های شاد و متنوع مولودی خوانی، نمایش طنز و قرائت شعر برگزار شد.
شهرستان 67هزار نفری چردول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار