فراری دادن سرمایه‌گذاران با برچسب میلیاردر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: نمی‌توان سرمایه‌گذار را با نگاه نامطلوب و یا به چشم میلیاردر صاحب نفوذ فراری داد و آنها را از دایره فعالیت اقتصادی دور کرد.
کد خبر: ۲۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 16 April 2015

به گزارش فارس، طاهر شریفی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان در اردبیل اظهار کرد: ما باید به شکل منطقی و قانونی در حفظ و صیانت از جایگاه سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذار تلاش کنیم تا توسعه و شکوفایی واقعی در جامعه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: با مشکوک شدن به سرمایه‌گذار نمی‌توان در این فرآیند خللی ایجاد کرد بلکه ما به یک نگاه مثبت همراه با دوراندیشی نیازمندیم تا سرمایه‌گذار با علاقمندی در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و متوجه بازدارندگی خاصی نباشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دولت در سالی که مزین به همدلی و همزبانی دولت و مردم است، ‌تلاش می‌کند تا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنان حکیمانه معظم‌ٌله بتواند در بهبود شرایط اقتصادی، توانمندی جامعه و توجه به نیروی انسانی کارآمد و توانمند در اصلاح بسیاری از امور تلاش کند.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در قدم اول باید قدر نیروی انسانی مجرب و شایسته دانسته شده و در کنار آن به تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع چالش اقتصاد ملی با این راهبرد تلاشی جدی و همتی راستین انجام شود.

وی سلسله همه این فعالیت‌ها را نگاه جهادی به شکوفایی اقتصادی و پیشبرد بهتر امور توصیف کرد و ادامه داد: ما با همدلی و وحدت بهتر می‌توانیم زمینه این اقدام جهادی را در شکوفایی اقتصادی فراهم کنیم.

شریفی هدف‌گذاری درست را به همراه نگاه مثبت به حوزه سرمایه‌گذاری و رونق تولید داخلی و خوداتکایی یادآور شد و بیان کرد: یکی از راهکارهای اساسی و مهم در حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های متوسط و بزرگ شناخت دانش فنی و توانمندی نیروی انسانی آنهاست که قطعاً در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان باید نهضت کاهش خام‌فروشی و افزایش ارزش افزوده تحقق پیدا کند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است در تسهیل امور سرمایه‌گذاری، تقویت تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کنند چراکه یکی از معروف‌های امروز جامعه توجه به اقتصاد ملی و تقویت فضای کسب و کار و اشتغال در جامعه است.

معاون استاندار اردبیل استقرار نظام عادلانه را در این حوزه به همراه رفع برخی از آسیب‌ها و نارسایی‌ها یادآور شد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا با رفع موانع تقویت و توسعه همه‌جانبه اقتصاد ملی شکل بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار