احیای800 واحد صنعتی راکد استان تهران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: با ارائه چهار عنوان برنامه در سطح استان تهران قصد داریم حدود 800 واحد صنعتی راکد را احیا کنیم.
کد خبر: ۲۳۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 28 May 2016
محمدرضا قاهری بدر در نخستین گردهمایی تخصصی مدیران، کارشناسان فنی و ناظران پروژه‌های اجرایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران در شهرک صنعتی شمس آباد، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در شرایط رکود تورمی کشورافزود: متاسفانه شاهد این هستیم که صنایع کوچک کشور هر روز همانند شمع می‌سوزند و باید تلاش کنیم تا در سال اقدام و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر این مشکلات چیره شویم.

وی در تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، چهار عنوان برنامه تدوین و دو مدیر پروژه نیز معرفی شده و از تمامی مدیران صنایع کوچک استان دعوت می شود برای تحقق این سیاست‌ها به ما همکاری لازم را داشته باشند.

قاهری بدر با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: برای اجرای بی‌نقص این برنامه‌ها، کمیته پایش در هر استانی تشکیل شده تا روزانه و به دقت وضعیت صنایع راکد در سطح استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران نهادسازی، کادر پروری و شبکه آرایی را به‌عنوان اصلی‌ترین وظایف مدیریت در دوران خود دانست و گفت: یکی از عمده مشکلاتی که در شهرک‌های صنعتی مشاهده می‌شود، توجه نکردن به نهادسازی است.

قاهری بدر تامین زیربناهای صنایع کوچک را وظیفه اصلی سازمان متبوع خود عنوان کرد و گفت: این زیربناها از دو بخش فیزیکی و معنوی برخوردار است.

وی افزود: زیربناهای فیزیکی شامل فضاسازی کارگاه‌ها، تامین تاسیسات و امکانات فنی شهرک‌های صنعتی است و زیربناهای معنوی به مواردی همچون تسهیل روند امور و تکریم از صاحبان صنعت اطلاق می‌شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار