کیفیت مسکن مهر مطلوب نیست

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: کیفیت ساخت مسکن مهر مطلوب نیست و هیچ مهندس ناظری از نحوه ساخت‌ و سازهای این پروژه ها راضی نیست.
کد خبر: ۲۳۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 29 May 2016

به گزارش تابناک یزد،علیرضا فرشید در نشستی خبری با اشاره به وضعیت مسکن مهر در سراسر کشور از جمله استان یزد اظهار داشت: گرچه عنوان می‌شود که کیفیت ساخت مسکن مهر در استان یزد نسبت به سایر مناطق کشور مطلوبتر است اما در همین استان نیز هیچ مهندس ناظری از کیفیت ساخت و سازهای این پروژه ها رضایت ندارند.

وی تاکید کرد: در پروژه های مسکن مهر نظارت واقعی و کارگاهی وجود نداشته و کار به شیوه اصولی انجام نشده است و بسیاری از پروژه ها مورد تایید مهندسان ناظر نیز نیست.

فرشید با بیان اینکه یکی از برنامه های کلان ما افزایش نظارت کارگاهی است، افزود: امیدواریم با شرکتهای حقوقی که قرار است در امر نظارت بر ساخت و ساز با نظام مهندسی همراهی داشته باشند، شاهد افزایش کیفیت ساخت و سازها در استان یزد باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عنوان کرد: خوشبختانه اعتماد مردم نیز تا حدی به مهندسان ناظر جلب شده و لازم است این اعتماد با انجام فرهنگ سازی و تبیین نقش مهندسان ناظر تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بیان کرد: هر دستگاه و سازمانی به سهم خود باید در تحقق این امر اثرگذار باشد و سازمان نظام مهندسی نیز با نظارت بر ساخت و ساز و بهبود کیفیت ساخت و سازها در این مسیر قدم بر می دارد.

فرشید خاطرنشان کرد: اگر ساختمانی به واسطه نظارت دقیق و استفاده از نیروی ماهر مطابق به استانداردها احداث شود، به طور قطع طول عمر بیشتری خواهد داشت و از سوی دیگر عایق بندی ساختمانها به جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می کند که هر دو مورد گامی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار