تندیس طبیعت تجلی سلامت در منطقه 22

همزمان با هفته ملی بدون دخانیات و با مشارکت شهرداری منطقه 22، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت بوستان جوانمردان تندیس طبیعت و تجلی سلامت رونمایی و در حرکتی نمادین به ازای دفن تعدادی ماکت سیگار و قلیان نهال کاشته شد.
کد خبر: ۲۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 01 June 2016
وثوقی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات (4 تا 10 خرداد ماه 95) با شعار " قلیان سمی برای سلامت خانواده " برنامه های ویژه ای از سوی اداره سلامت در سطح منطقه برگزار شد. در همین راستا با هدف پيشگيري از استعمال دخانيات و فرهنگسازی این مهم در بین شهروندان در بوستان جوانمردان یکی از بزرگترین بوستان های بدون دخانیات منطقه 22، با حضور دکتر جرجانی و دکتر جزنی رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیئت همراه، مدیر بوستان جوانمردان و دبیرکل و اعضای کانون پیشگیری از دخانیات اداره سلامت منطقه در اقدامی نمادین از تندیس طبیعت رونمایی شد.
 
وثوقی افزود: همزمان با اجرای این برنامه و پرواز بادبادک ها در آسمان، پوکه های سیگار ریخته شده در مسیر پیاده روی بوستان جوانمردان با همراهی دبیرکل و اعضای کانون پیشگیری از دخانیات اداره سلامت جمع آوری شد. همچنین خدماتی همچون مشاوره پزشکی، اندازه گیری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و ترک سیگار با عنوان دستان بهشتی توسط دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی  به شهروندان ارائه شد.
 
گفتنی است با همکاری اداره سلامت منطقه 22 و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایستگاه مشاوره ترک سیگار و مواد دخانی تا پایان آخرین روز از هفته ملی بدون دخانیات در بوستان جوانمردان خدمات سلامت محور به شهروندان منطقه 22 ارائه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار