غبار روبی مساجد شهر چرام+تصاویر

صبح امروز همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرستان چرام با حضور جمعی از مردم و مسئولین به صورت نمادین در مسجد جامع این شهربرگزار شد.
کد خبر: ۲۴۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 06 June 2016
صبح امروز همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرستان چرام  با حضور جمعی از مردم و مسئولین به صورت نمادین در مسجد جامع این شهربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان بادهه تکریم و غبارروبی مساجد، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرستان چرام صبح امروزبا حضور جمعی از مسؤولان، هیأت امنای مساجد و مردم به صورت نمادین در مسجد جامع این شهربرگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام،در این آیین با اشاره به نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به نام دهه تکریم و غبارروبی مساجد، گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداومند متعال قرار داریم،و دهه آخرشعبان بهترین فرصت برای مهیا کردن مساجد جهت استقبال از مهمانان الهی هست،این آئین معنوی با حضور جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع چرام برگزار شد.

وی در ادامه افزود:روایتهای زیادی در خصوص بهداشت مساجد وارد شده و به مومنین مژده داده شده است که اگر کسی خاشاکی از مسجد را بردارد بهشت روزی او خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار