ترس بانک ها برای دادن تسهیلات سرمایه گذاری

مدیر امور شعب بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تعداد چهار استان کشور کار کرده‌ام اما هیچ استانی به اندازه این استان کمبود منابع و سپرده‌های بانکی ندارد.
کد خبر: ۲۴۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 09 June 2016
مدیر امور شعب بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد از ترس بانک‌ها برای ارائه تسهیلات سرمایه‌گذاری در این استان سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فاضل کاویانی بعد از ظهر امروز در نشست با مسؤولان اجرایی و قضایی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که مسؤولان قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد دید مثبتی نسبت به امر سرمایه‌گذاری در استان دارند.

مدیر امور شعب بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تعداد چهار استان کشور کار کرده‌ام اما هیچ استانی به اندازه این استان کمبود منابع و سپرده‌های بانکی ندارد.

کاویانی بیان کرد: این استان از نظر منابع بسیار محروم است و از طرف دیگر باید به تولید و سرمایه‌گذاری هم کمک شود که کار را بسیار سخت می‌کند.

این مسؤول بانکی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما همه مشکلات ما در استان به همین ختم نمی‌شود بلکه به سرمایه‌گذارانی برمی‌گردد که از سال 83 پول‌ها را گرفته‌اند و پس نمی‌دهند.

وی با بیان این که چنین افرادی وضعیت مالی بسیار خوبی نسبت به سایر مردم استان دارند، افزود: به هر دلیل شاید پول‌ها سر از جای دیگری در بیاورند و البته مشکل مدیریتی در واحدهای تولیدی استان نیز وجود دارد.

کاویانی بیان کرد: هر سال برای این افراد استمهال و تقسیط در نظر می‌گیریم و دوباره هم از ما خواسته می‌شود که به آن‌ها تسهیلات بدهیم.

وی با تأکید بر این که چنین واحدهایی باید شناسنامه‌دار شوند و همه موارد آن‌ها ثبت شود، افزود: مدیران صنعتی در استان تغییر می‌کنند و وضعیت و سرنوشت این گونه افراد و واحدهای تولیدی را نمی‌دانند لذا باید این افراد و واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار شوند تا مشکلات این چنینی نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار