ارتقای سطح آگاهی جامعه از اثرات مخرب موادمخدر

کد خبر: ۲۴۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 21 June 2016


معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز بر ارتقای سطح آگاهی جامعه و به ویژه نسل جوان از اثرات مخرب مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌حجت الله ملاصالحی ظهر امروز در حاشیه مراسم امحای 16 تن موادمخدر در استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای مقابله با این پدیده خانمان سوز باید اقدامات کارشناسی شده دقیق و اساسی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی‌ها و ارتقای آگاهی و اطلاعات جامعه از این معضل اجتماعی نیز به عنوان یکی از راهکارهای اساسی به منظور مقابله با این پدیده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه مقابله با این پدیده شوم نیازمند مشارکت مردم است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

ملاصالحی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف مورد نظر دسایس و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است ادامه داد: رواج اعتیاد و توزیع موادمخدر در بین جامعه نیز یکی از مهمترین دسایس دشمنان برای ضربه زدن به این کشور است.

وی تأکید کرد: حضور کارشناسان در مدارس و دانشگاه‌ها و ارتقای آگاهی افراد از این معضل می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای مقابله با سوداگران مرگ باشد.

معاون سیاسی استاندار البرز با بیان اینکه هم اکنون 450 سمن در استان البرز فعال است،‌ گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای پیشگیری و مقابله با این پدیده نباید نادیده گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار