درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق برای مدیریت در مصرف توسط مشترکین

اگر هر مشترک در طول شبانه روز و زمان پیک مصرف ۲ لامپ اضافی را خاموش کند دیگر معضل و مشکلی به نام خاموشی برق در سطح استان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۲۵۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 22 June 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی  گفت : آذربایجان غربی با یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۰۰ مشترک جزو ۸ شرکت بزرگ کشور از نظر تعداد مشترک و حجم شبکه می باشد.

اکبر حسن بگلو  گفت :  ۸۱/۵ درصد مصرف برق استان در بخش خانگی , ۲/۵ درصد در بخش عمومی , ۱/۶ درصد در بخش کشاورزی , نیم درصد در بخش صنعت , نیم درصد در بخش روشنایی معابر و ۱۳/۵ درصد سایر مصارف می باشد.

وی تعامل بخش کشاورزی و صنعتی را قابل تقدیر دانست و از مردم استان خواست نسبت به مدیریت مصرف با شرکت همکاری کنند.

حسن بگلو از پرداخت ۵۷۷ میلیون تومان به بخش کشاورزی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم به بخش صنعت در راستای مدیریت مصرف و تشویق مردم خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص مدیریت مصرف گفت : اگر هر مشترک در طول شبانه روز و زمان پیک مصرف ۲ لامپ اضافی را خاموش کند دیگر معضل و مشکلی به نام خاموشی برق در سطح استان نخواهیم داشت.

او از وجود ۱۰ هزار مشترک غیر مجاز در استان خبر داد و تاکید کرد : اکیپ های شرکت در راستای ساماندهی این مشکل به صورت آماده باش در آمده اند و امسال به حداقل میرسد.

حسن بگلو میزان تولید برق استان را ۱۵۰۰ مگابایت و مصرف برق را ۹۰۲ مگابایت اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از رسانه های گروهی خواست برای فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف بخصوص بخش خانگی به کمک شرکت بیایند.

وی در خصوص آخرین وضعیت استخدامی های شرکت هم گفت : ۸٨ نفر از نفرات ازمون استخدامی به بدنه شرکت برق وارد شدند

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد : تلفات در ابتدای سال ٩۴ بیش از ١۶.٨ درصد بود که در پایان سال ٩۴ به ١٢ درصد کاهش یافته است و رسیدن به ١١ درصد را تا پایان سال ٩۵ هدفگذاری کرده ایم.

وی ادامه داد : شبکه های توزیع همه ساله تعمیر بازنگری می شوند و در بافت فرسوده شهر توسعه شبکه به سختی انجام می شود و ٨٠ کیلیومتر کابل خودنگهدار وصل شده و شبکه توزیع در حد توان سرویس می شوند.

وی به سامانه ثبت حوادث برق ۱۲۱ اشاره کرد و گفت: در پی تماس‌های مردمی با شماره‌ ۱۲۱ و اعلام قطعی‌ها و دیگر حوادث اپراتورهای مرکز پس از دریافت اطلاعات مشترک تماس‌گیرنده، آن را ثبت و اکیپ‌های عملیاتی ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در این مرکز  ۸اپراتور درشیفت صبح و ۶ اپراتور در شیفت‌های بعداز ظهر و ۴ اپراتور در شیفت شب با  ۶۰ خط ورودی اقدام به پاسخگویی می‌کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار