ثبت‌نام بیش از 1800 کارت هوشمند ملی در شهرستان لامرد

ثبت‌نام و اخذ درخواست کارت هوشمند ملی مربوط به کسانی است که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶ 03 February 2015

رئیس ثبت‌احوال لامرد از ثبت‌نام بیش از 1836 نفر کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، رئیس ثبت‌احوال شهرستان لامرد، صبح امروز، دوشنبه با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در خصوص کارت ملی هوشمند بیان داشت: تاکنون بیش از 1836 نفر در این اداره ثبت‌نام به‌عمل‌آمده است که 1231 کارت هوشمند ملی چاپ‌شده و 542 نفر کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند.


خلیل شادی بابیان اینکه روزانه به تعداد 30 نفر درخواست کارت ملی هوشمند در سایت اخذ می‌شود، گفت: ثبت‌نام و اخذ درخواست کارت هوشمند ملی مربوط به کسانی است که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند.


وی بابیان توضیحاتی در مورد ویژگی‌های کارت هوشمند ملی افزود: این کارت باهدف شناسایی، تصدیق هویت و امضاء دیجیتال استفاده می‌شود.


شادی ادامه داد: کارت ملی هوشمند در زمینه‌هایی هم چون هدفمند کردن یارانه‌ها، سلامت الکترونیکی، انتخابات و سایر خدمات دیگر به‌عنوان یک کلید ورود مناسب با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط می‌تواند استفاده شود.


رئیس ثبت احوال لامرد درباره نحوه ثبت‌نام متقاضیان تصریح کرد و اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ncr.ir نیز پیش ثبت‌نام خود را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری و گذشت 24 ساعت از پیش ثبت‌نام و با ورود مجدد به سایت نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.


وی همچنین درباره تهیه عکس متقاضیان کارت هوشمند ملی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عکاسی‌های در سطح شهرستان نسبت به تهیه عکس اقدام کرده و عکاسی‌ها باید در هنگام تهیه عکس‌ها نیز قوانین مربوط به تهیه عکس که مورد تائید ثبت‌احوال می‌باشد را رعایت کنند تا در ادامه، متقاضیان با مشکل مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار