گشت زنی 60 واحد پلیس در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی 60 واحد گشت محسوس و نامحسوس پلیس ‌راه استان برای تأمین امنیت جاده‌ها در تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 07 July 2016
سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تردد مسافران و گردشگران در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت گسترده در ایام تعطیلات گفت: اکیپ های پلیس در نقاط مختلف جاده ها به ویژه مناطق سردسیری از امروز مستقر شده اند و برای برقراری امنیت در جاده ها همچنین رفاه حال مسافران و گردشگران همه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: بیشتر مسافران تابستانی و تعطیلات عید فطر میهمان دو شهرستان بویراحمد و دنا هستند به همین منظور بیشترین توجه پلیس معطوف محورهای این دو شهرستان است.

رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با آمادگی 100درصدی نیروی انسانی، خودرویی و الکترونیکی و با همکاری دستگاههای امدادی و متولی راه در معابر و جاده های برون شهری حضور خواهیم داشت.

سیاهپور تصریح کرد: بیش از 60 واحد گشتی محسوس و نامحسوس پلیس در ایام تعطیلات عید فطر در جاده های استان حضور خواهند داشت و با تمامی تخلفات رانندگی بویژه حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ برخورد جدی بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: سعی پلیس بر اینست که بستری ایمن برای رانندگان، مسافران و گردشگران و استفاده کنندگان از معابر برون شهری فراهم کند.

رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حضور چشمگیر در محدوده معابر و جاده های دسترسی امامزادگان، تفرجگاهها و مناطق گردشگری استان بخصوص در شهرستانهای بویراحمد و دنا خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال گذشته در زمینه ورود گردشگران جزو هفت استان اول کشور بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار