مجتمع ورزشی سرآبتاوه نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح و تکمیل مجتمع ورزشی سرآبتاوه گفت: تکمیل مجتمع ورزشی سرآبتاوه نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار است.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 18 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد حکمتی‌اصل صبح امروز در بازدید از مجتمع ورزشی سرآبتاوه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل به منظور افرایش فضای ورزشی در این استان اقدامات خوبی انجام داده است، همچنین سعی شده است تا در محروم‌ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد امکانات ورزشی برای جوانان ایجاد شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌اند در سطح بین‌المللی و ملی بدرخشند و مقام‌هایی را کسب کنند.
حکمتی‌اصل در بازدید از مجتمع ورزشی سرآبتاوه عنوان کرد: این مجتمع ورزشی نیازمند اعتبارات لازم است و این پروژه با 700 میلیون تومان اعتبار تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی مساحت این پروژه را 35 هزار متر‌مربع عنوان کرد و گفت: این مجتمع ورزشی با اعتبار هزینه شده 800 میلیون تومان در سال 1392 تأسیس شده و دارای امکاناتی نظیر زمین فوتبال، رختکن و سرویس‌های بهداشتی است.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات این پروژه ورزشی خاطرنشان کرد: نبود جاده دسترسی از مهم‌ترین موانع تکمیل این مجتمع است که برای تکمیل این مجتمع نیازمند حمایت مسؤولان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار