مبارزه با فساد باید تشدید شود

امام جمعه خلخال گفت : فساد مالی و قاچاق کالادو معضل مهم کشورند ومسئولان دولتی و قوه قضاییه باید برای مقابله جدی با این امر تلاش کند .
کد خبر: ۲۶۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 29 July 2016

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود : فساد مالی همراه با قاچاق گسترده کالاهای خارجی موجب بیکاری هزاران نفر و نیز فلج شدن چرخه اقتصاد و تولیدات داخلی می شود و همت مسئولان دولت و دستگاه قضایی کشور برای مقابله با این معضل اجتماعی یک ضرورت اجتناب نا پذیر است .
وی با اشاره به خبر کشف بزرگ ترین محموله قاچاق توسط نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت : ورود 210 کانتینر کالای قاچاق از مرز های کشور و خبر کشف آن پس از توزیع و پخش بسیار جای تاسف بوده و شنیدن این اخبار اذهان و افکار عمومی را مشوش می کند.
وی گفت : آن طور که بررسی ها نشان داده کالای قاچاق با این عظمت از طریق نفوظ و پرداخت رشوه حمل آن از پایانه های مرزی قانونی کشور به داخل را یافته است .
رشتبری گفت : در حال حاضر با توجه به ضعف موجود در سیستم مقابله با قاچاق کالا سنگین ترین ضربه اقتصادی به کشور از جانب قاچاق کالای خارجی وارد می شود.
وی افزود:جمع آوری اجناس قاچاق خارجی از بازار در حالی کار درستی می تواند محسوب شود که وارد کنندگان اصلی آن مورد پیگرد قرار گیرند.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار