رئیس شورای اسلامی استان قم:

ساخت‌وساز شهری در قم نامتوازن است

رئیس شورای اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه در ساخت‌وساز شهری در شهر قم نامتوازن است، گفت: طرح تفصیلی مسئله‌ای بوده که درگذشته به آن توجه نشده است.
کد خبر: ۲۷۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 02 August 2016
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری با اشاره به اینکه نقش شهرداری‌ها در توسعه شهر باید با کمک دیگر مجموعه‌ها انجام شود اظهار داشت: باید به دنبال سیاست‌هایی برای رونق اقتصاد شهری باشیم، وقتی در شهری رونق اقتصادی باشد شهر به نقطه ثبات دست پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی استان قم با تاکید بر لزوم دستیابی به سیاست رونق اقتصادی شهر افزود: سیاست‌هایی از گذشته وجود داشته که منجر به توسعه نامتوازن شهر شده است، درنتیجه آن بخشی از شهر رونق اقتصادی دارد و بخش دیگر محروم از رونق اقتصادی.

وی ادامه داد: نوبهار و منطقه 5 از جمله مناطق محروم شهر است که در منطقه 5 با راه‌اندازی کارگاه‌های درودگری رونقی پیدا کرده اما نوبهار محروم از این ظرفیت است.

بختیاری با تاکید بر اینکه در ساخت‌وساز شهری در شهر قم نامتوازن است تصریح کرد: طرح تفصیلی مسئله‌ای بوده که درگذشته به آن توجه نشده اما در سال‌های اخیر با تغییر سیاست‌های تعادلی در بلندمدت و میان‌مدت بخشی از شهر در مباحث اقتصادی فعال شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: نامتوازن شدن شهر براثر تصمیمات اشتباه بوده، شهر یکپارچه و زنده است و اگر معضل اجتماعی در منطقه‌ای بروز کند دیگر مناطق هم از آن تأثیر می‌گیرند از همین رو باید توسعه متوازن شهری در دستور کار مدیریت شهری باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار