فرماندار بروجرددر جلسه ستاد تسهیل استان گفت:

3000فرصت شغلی در صورت رفع مشکلات شهرک صنعتی بروجرد

علی کورانی‌فر، سرپرست فرمانداری بروجرد در جلسه ستاد تسهیل استان ضمن تقدیر از توجه مهندس بازوند به امر تولید و حمایت از صنعت و اقتصاد استان، گفت: از استاندار لرستان که با حساسیت ویژه‌ای به شهرستان بروجرد توجه و حمایت خاصی دارند تقدیر می‌کنم. وی افزود: استاندار لرستان راهکارهای حمایتی و پی گیری مجدانه ای برای راه‌اندازی مجدد زاگرس خودرو داشته‌اند.
کد خبر: ۲۷۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 02 August 2016


به گزارش تابناک لرستان ،علی کورانی‌فر، سرپرست فرمانداری بروجرد در جلسه ستاد تسهیل استان  ضمن تقدیر از توجه  مهندس بازوند به امر تولید و حمایت از صنعت و اقتصاد استان، گفت: از استاندار لرستان که با حساسیت ویژه‌ای به شهرستان بروجرد توجه و حمایت خاصی دارند تقدیر می‌کنم.
وی افزود: استاندار لرستان راهکارهای حمایتی و پی گیری مجدانه ای برای راه‌اندازی مجدد زاگرس خودرو داشته‌اند.
مقام عالی دولت در بروجردادامه داد:همچنین بابت دیدار با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بروجردی در تهران که نشان دهنده عنایت ویژه مدیریت ارشد استان به بروجرد است، تشکر می‌کنم و بدون شک این امر به حضور سرمایه گذاران بیشتر در بروجرد کمک می کند.
کورانی فر با بیان برخی از مشکلات شهرک صنعتی بروجرد از جمله پست برق 63 کیلو ولت، مشکلات ترافیکی و دوربرگردان ورودی به شهرک و دیگر مسائل واحدهای صنعتی، افزایش ظرفیت اشتغالزایی شهرک صنعتی بروجرد را در صورت برطرف شدن مشکلات از 700 نفر به 3000 نفر را اجرایی دانست و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در زمینه رونق اقتصادی و پیشبرد برنامه های شهرستان همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.
لازم به ذکر است این جلسه هفته آینده برای بررسی مشکلات واحدهای دیگر و پیگیری مصوبات مجددا در بروجرد تشکیل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار