پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی

جشنواره پویانمایی رضوی همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمدبن موسی (شاهچراغ) در دهه کرامت در استان گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 08 August 2016
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی

 
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی پیامی صادر کرد.
 حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت آغاز هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

السلام ای خسرو اقلیم طوس/ السلام ای حضرت شمس شموس

السلام ای صاحب مجد و شرف/ یا شریف الشمس یا خیرالنفوس

به یمن وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در این وادی ایرانیان، دلهای خود را نورانی کرده اند و روح، با مهر رضوی آمیخته اند رایحه روح نواز خراسان شهر به شهر، خانه به خانه سفر می کند و جان می افزاید. چندگاهی است که زیر سایه حضرت ثامن الحجج یادگاری بنا نهاده ایم دل به ضریح حرمش گره زده ایم و قدم در راهی مبارک گذاشته ایم. هشتمین جشنواره سراسری پویانمایی رضوی گامی کوچک در جهت اعتلای فرهنگ مذهبی و ترویج سیره رضوی است. در هر گامی که برداشته ایم ارادت بشتر توشه خود ساخته ایم و از دلدادگی همراهانمان بر این یادگار، نقش ها زده ایم. این جشنواره عرصه ای برای تجدید میثاق با هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت فراهم نموده است. حضور اهالی فرهنگ و هنر در این رویداد مایه مباهات و سرافرازی است. باشد که این تلاش بر ساحت مقدس رضوی به یادگار بماند.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمدبن موسی (شاهچراغ) در دهه کرامت در استان گلستان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار