برگزاری سمینار آشنایی با نظام رتبه بندی فعالان اقتصادی در کرج

کد خبر: ۲۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 08 August 2016


سمینار آموزشی یک روزه با عنوان آشنایی با نظام رتبه بندی فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی با حضور جمعی از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی البرز برگزار شد.

فرشید شکرخدایی، مدیر مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: در نظام اقتصادی ایران، منابع و تسهیلات بر اساس رتبه بندی و جایگاه فعالان اقتصادی تقسیم بندی می شود.

وی افزود: رتبه بندی به منظور پاسخ به نیازهای همه ذینفعان بدنه اقتصادی کشور با توجه به حوزه فعالیت متقاضی و با هدف ایجاد تمایز بین فعالان اقتصادی و تسهیل روابط تجاری و بهبود مستمر محیط کسب و کار از طریق یکی از مدل های رتبه بندی طراحی شده و توسط مرکز ملی رتبه بندی صورت می گیرد.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: مرکز رتبه بندی اتاق ایران از سال 1390 با هدف ایجاد تمایز علمی و عادلانه و تسهیل روابط تجاری ملی و بین المللی و معرفی فعالان اقتصادی خوشنام و شناسنامه دار آغاز به کار کرده است.

این مسئول در پایان، تاریخچه و سیر تطور رتبه بندی در ایران، لزوم رتبه بندی اعضای اتاق ایران، تکالیف قانونی اتاق ایران در حوزه رتبه بندی، مورد توجه در مدل رتبه بندی و توزیع وزن معیارها از جمله موضوع های مورد بررسی در این سمینار برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار