محققیان در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:

برگزاری کامل 47 عنوان نمایشگاهی در سال گذشته/بهره برداری از نمایشگاه بزرگ اصفهان در سال96/ نمایشگاه بزرگ اصفهان ضریب ماندگاری مسافران را افزایش می دهد

تابناک: در سال گذشته ۴۷ عنوان نمایشگاهی در تقویم نمایشگاهی ما قرار داشته که با موفقیت انجام شده و در کنار رکود موجود در کشور با مشارکت غرفه داران نمایشگاه فعالیت خودش را به سرانجام رساند و سال مثبتی از لحاظ عملکرد نمایشگاهی رقم زد.
کد خبر: ۲۷۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 14 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان، رسول محققیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اصفهان حاضر شد و به سوالات مختلف آن ها پیرامون شرایط شرکت نمایشگاه ها پاسخ گفت.

وی در ابتدای این نشست گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بازوی مدیریتی من و به عنوان رابطان شرکت نمایشگاه ها با مردم و جامعه هستند.

محققیان ادامه داد: اگر فعالیتی در شرکت نمایشگاه هاصورت می گیرد به یاری و کمک اصحاب رسانه بوده و مطالبه گری و جریان سازی آن ها نتایج خوبی در شرکت نمایشگاه ها رقم می زند.

وی افزود: در سال گذشته ۴۷ عنوان نمایشگاهی در تقویم نمایشگاهی ما قرار داشته که با موفقیت انجام شده و در کنار رکود موجود در کشور با مشارکت غرفه داران نمایشگاه فعالیت خودش را به سرانجام رساند و سال مثبتی از لحاظ عملکرد نمایشگاهی رقم زد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی بیان کرد: در مجموع بازدید های سال گذشته ۱۱۴هزار متر مربع در اختیار غرفه داران قرار گرفته که در این امر توانسته حدود ۴۳۰ هزار نفر بازدیدکننده جذب کند.

محققیان با بیان اینکه نمایشگاه های متفاوتی با موضوعات مختلف در اصفهان برگزار شده است، تاکید کرد: در حوزه بین الملل ۱۰ پاویون داشتیم که شرکت نمایشگاه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در این عرصه بین المللی حاضر شد و نمایشگاه های متعددی صورت گرفت.

وی مطرح کرد: در کشورهای مختلف برنامه ها و نمایشگاه های مختلفی داشتیم و در سطح بین الملل فعالیت های مختلفی صورت گرفته است. در سال گذشته دو هیئت تجاری داشتیم که حدود ۱۰۰۰ نفر از نمایندگان خارجی حضور داشتند.

محققیان تاکید کرد: در سال گذشته میزبان ۱۹ هیئت خارجی بازدید کننده بودیم که در مسائل مختلف در این راستا فعالیت هایی صورت گرفت و ارتباطات موثر اقتصادی در زمینه های مربوط برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه شرکت نمایشگاه ها به حضور هییت ها مقدمه ایجاد دیپلماسی اقتصادی بوده و فضاهای مختلفی در این فضا ایجاد کرده است.


وی عنوان کرد: شرکت نمایشگاه ها وظیفه هماهنگ کننده صنعتگران مختلف کشور و استان در برنامه ها و نمایشگاه های مختلف بین المللی را در دستور کار دارد و حضور مستقل اقتصادی برای آن معنا ندارد.

محققیان درباره پروژه شرکت بزرگ نمایشگاه های بین المللی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت خوبی صورت گرفته و شرایط مناسبی ایجاد شده و توانسته در برخی فضاها به مرحله نازک کاری برسد.

وی تاکید کرد: فضای خدماتی، فرهنگی، مدیریتی سالن ها پیشرفت بسیاری داشته و در آستانه ورود به مرحله نازک کاری است.



مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها خاطرنشان کرد: اسکلت سالن و پوشش سقف سالن در برنامه بوده و طبق زمانبندی های گذشته به سرانجام می رسد.

وی خاطرنشان کرد: طبق قولی که شهردار اصفهان به مردم و صنعتگران اصفهان داده است، شرکت نمایشگاه ها به گونه ای برنامه ریزی کرده که تا پایان سال ۹۵ و ابتدای سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

محققیان تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم اقتصاد در جوامعی مثل ایران، گردشگری است؛ ماندگاری مسافر در شهرها زمینه اصلی توسعه گردشگری بوده و زمینه ساز درآمدهای مختلف شهری است.

وی گفت: تمام تلاش شرکت نمایشگاه ها افزایش ضریب ماندگاری مسافر بوده و خوشبختانه در این زمینه فعالیت های مختلفی داشته است.

محققیان بیان کرد: اکثر نمایشگاه های ما گستره ای از همه کشور بوده که حدود ۳۰ هزار شب مسافر و گردشگر را در اصفهان نگه می دارد ضریب ماندگاری اصفهان را افزایش می دهد.

وی گفت: در حال حاضر شهرداری در زمینه افزایش ضریب ماندگاری گردشگر فعالیت می کند و از همین رو پروژه شرکت نمایشگاه ها می تواند کمک مناسبی به این امر انجام دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار