معاون فرماندار فردیس:کالای قاچاق فرصت های شغلی را از بین می برد

کد خبر: ۲۷۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 14 August 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس با اشاره به آسیب های اقتصادی در کشورگفت:ورود کالای قاچاق فرصت های شغلی را از بین می برد.

به گزارش ایرنا،محمدرضا فلاح نژاد روز یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان فردیس در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: براین اساس باید ضمن کنترل قاچاق کالا ، کیفیت تولید داخلی را بالا برد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: وارد کردن کالاهای قاچاق به اقتصاد کشور لطمه می زند .

فلاح نژاد گفت: ورود کالای قاچاق باعث افت تولید داخلی شده و این یک ضربه بسیار مهلک به اقتصاد کشورو اشتغالزایی جوانان است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس اظهارداشت: باید کالاهای قاچاق کشف شده در انظار عموم امحاء شود.

وی ادامه داد: تمام ادارات شهرستان فردیس در صورت نیاز از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی گفت: ادارات صنعت ،معدن و تجارت با همکاری فرمانداری و ادارات مرتبط با بهره گیری از ظرفیت شهرستان در شناسایی انبارهای موجود اقدام کنند.

فلاح نژاد افزود: با توجه به گشت های تلفیقی در کنترل بازار و منسوجات نساجی و گوشی تلفن همراه نتیجه گزارش به فرمانداری ارسال شود.

عادل نوفر رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان فردیس نیز گفت: امسال برای نخستین بار مالیات ها را بر اساس نرخ سال 93 و بدون افزایش تعیین شده که واحدهای صنفی و صاحبان مشاغل در فردیس انجام شد.

در این نشست از زحمات سهیل بصری سرپرست سابق اداره صنعت معدن تجارت شهرستان فردیس قدردانی و اسماعیل معمارپور به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت،معدن تجارت شهرستان فردیس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار