لیگ بسکتبال ؛ پیروزی کوچصفهان مقابل درفک

در این مسابقه که عصر شنبه در رشت برگزار شد، تیم بسکتبال کوچصفهان موفق شد با نتیجه 58 بر 48 تیم درفک رشت را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند
کد خبر: ۲۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 26 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در این مسابقه که عصر شنبه در رشت برگزار شد، تیم بسکتبال کوچصفهان موفق شد با نتیجه 58 بر 48 تیم درفک رشت را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند. 

در جریان این مسابقه که سومین دیدار این دو تیم در این مرحله بود ، تیم بسکتبال کوچصفهان در یک دیدار برتر مقابل حریفش به برتری دست یافت تا با دو پیروزی از سه مسابقه ، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را کسب کند. 

تیم های بسکتبال کوچصفهان و درفک رشت در دو دیدار رفت و برگشت مقابل هم قرا گرفته بودند که هر تیم یک پیروزی کسب کرده بود و به همین دلیل در دیدار سوم رو در روی هم قرار گرفتند. 

پیش از این نیز و در همین مرحله ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا برابر شهرداری لنگرود به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر گیلان راه یافت . 

برنده بازی تیم های بسکتبال نظام مهندسی رشت و ملوان بندرانزلی ، همچنین برنده دیدار تیم های بسکتبال نوآروان گلبند رشت و شهرداری لاهیجان نیز به مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان جام خلیج فارس صعود خواهند کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار