گرامیداشت هفته کارگر در ارومیه

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر در روز چهارشنبه هفته جاری جشن 2 هزار نفری کارگری در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 27 April 2015

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری جشن 2 هزار نفری کارگری در ارومیه، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود، که در این مراسم بیش از 2 هزار نفر از کارگران ارومیه به همراه اعضای خانواده خود حضور داشته باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی بیان داشت: همایش باشکوه گرامیداشت هفته کارگر، در روز چهارشنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه ساعت 15 و 30 دقیقه در ارومیه برگزار می‌شود، به طوری که پیش‌بینی می‌کنیم این مراسم با حضور حداکثری جامعه کارگری و مسئولان برگزار شود.

وی مکان برگزاری همایش مورد اشاره را ارومیه، خیابان ساحلی، سالن ورزشی خانه جوان عنوان و تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم مورد اشاره، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، سازمان بسیج کارگری با خانه کارگر استان تعامل کرده‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی فرا رسیدن هفته کارگر را بر تلاشگران عرصه سازندگی تبریک گفت و بیان داشت: کارگران به همراه اعضای خانواده خود در جشن گرامیداشت مقام شامخ کارگران شرکت خواهند کرد.

صادقی سخنرانی مسئولان، قرائت قطعنامه پایانی، تجلیل از کارگران زن و مرد واحدهای تولیدی و صنعتی، تجلیل از کارگران بسیجی، خانواده شهدا و جانبازان کارگر، تجلیل از خانواده معلولان کارگری، برگزاری مسابقه ویژه، تقدیم جوایز نفیس و... را عناوین و برنامه‌های این مراسم برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور کارگران در این مراسم، به طور قطع تحقق یافتن خواسته‌های صنفی آنها را در استان به دنبال خواهد داشت، افزود: از این رهگذر فرصت و امکان رساندن اعتراض و مشکلات‌شان به گوش مسئولان استانی و کشوری فراهم خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدا، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه جاری برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفته کارگر در مناطق مختلف آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار