تبدیل جاده اردبیل- پارس‌آباد به کشتارگاه

نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده مواصلاتی پارس آباد – اردبیل به کشتارگاه و یکی از محورهای حادثه خیز کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۸۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 28 August 2016

 به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، شکور پورحسین در آیین افتتاح طرح های عمرانی پارس آباد با حضور استاندار اردبیل افزود: چهار بانده کردن مسیر ارتباطی پارس آباد – اردبیل و ایمن سازی جاده های مواصلاتی منطقه از مطالبات و خواسته های جدی مردم این شهرستان است.
وی، همچنین بر ضرورت احداث خط ریلی پارس آباد - اردبیل و شروع عملیاتی اجرایی آن از پارس آباد و اتصال آن به راه آهن جمهوری آذربایجان تاکید کرد و گفت: در این خصوص رایزنی هایی با مسوولان کشور آذربایجان صورت گرفته و آنان از این طرح استقبال می کنند.
وی ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی در شهرستان های مغان را از مطالبات اولویت دار مردم ذکر و بیان کرد: در نقشه ترسیمی جدید اصلاندوز، پارس آباد، بیله سوار و گرمی در داخل محدوده منطقه آزاد قرار دارند.
وی بیکاری را از مشکلات اساسی منطقه و کشور و منشاء بسیار از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: حدود 90درصد مراجعه کنندگان، از ما درخواست کار و شغل دارند که این وضع ایجاب می کند برای رفع مشکل اشتغال جوانان تدابیر اساسی اتخاذ شود.
پورحسین زیباسازی و آسفالت خیابان و معابر عمومی شهر پارس آباد، ساماندهی عشایر محدوده کشت و صنعت مغان و پارس ، کمک مالی به کشاورزان خسارت دیده، تبدیل اصلاندوز به شهرستان را از دیگر مطالبات مردم منطقه عنوان و بر پیگیری و رفع آنها تاکید کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار